субота, 16. мај 2015.

Kitovi, kolači,i haljinica


Još uvek se oporavljamo od prehlade, ali nam je svima, Bogu hvala, mnogo, mnogo bolje. Dar je danas učio o kitovima. Iako je televizija nešto što uopšte ne forsiram u svom domu, ponekad prija opuštanje uz neki lepi program. Pomalo iz nostalgije sam mu pustila emisiju Opstanak, o kitovima.


A onda sam mu dala papir na kome je trebalo da napiše 5 rečenica o kitovima.


Kada je završio dobio je papir sa siluetama kitova gde je morao da pogodi odgovarajuću veličinu kita, time razvijajući odnose veličina, moći zapažanja i razvijanja saznanja o dimenzijama najvećeg sisara.

U montesoriju, deci se zadaci daju već sa unapred pripremljenim materijalom na poslužavniku. Ja volim da uvek bude prisutna i salveta ili sunđer, kako bi dete samo moglo da se pobrine za eventualnu nezgodu.






A onda je došao njegov omiljeni deo: pravljenje kita od papirne kese. Uvek čuvam papirne kese jer se ispostavilo da su nepresušan izvor inspiracije.


Od materijala je koristio akvarel, papirnu kesu, i deliće najlon kese.






Onda je došlo vreme da bebi Đinđi predstavim njenu novu haljninicu.






Ona je bila oduševljena, do te mere da sam morala opet da joj obučem haljinicu za spavanje. Nek uživa malena <3

A kada smo kod uživanja, za večeru smo jeli keksiće sa čokoladom. Neću objaviti recept jer sam ga menjala dok sam mesila i ne sećam se dobro šta sam tačno radila :-)






Bebe su u krevetu negde oko 7, tako da Dar i ja imamo oko 2 sata vremena 1:1. Tada obično čitamo priče ili gledamo filmove. Večeras smo gledali the whale rider, i toliko mu se svideo da sam obećala da ću mu za sutra spremiti lekciju o Maori ratnicima.

Ceo film možete da vidite ovde the whale rider.

Laku noć, ušuškajte se uz svoje najmilije i lepo sanjajte <3


2 коментара: