уторак, 29. децембар 2015.

Unutrašnje pripreme za Božić


Sada kada se spremamo za veliki Hrišćanski praznik, uglavnom smo zauzeti kupovinom poklona, nabavkom hrane za par dana kada radnje neće raditi, i čišćenjem kuće. Svi želimo da praznike dočekamo u čistom i u toplom, u radosti i izobilju. U svom ovom prelepom šarenilu postaje veoma lako izgubiti cilj Božića sa vida, i skoncentrisati se samo na spoljašnje uticaje, često na štetu unutrašnjih.


Jedna od velikih stavki jeste post pred Božić. Bez obzira da li postite ceo post, ili samo par dana, on je veoma bitan jer nas na fizički način podseća na odricanje i na fokus koji je pred nama. Ne dozvoljava nam da upadnemo isuviše u konzum i potrošački mentalitet jer pravi post je u svojoj suštini oličenje umerenosti i odricanja, kako od hrane, tako i od loših misli i dela :-) Osim posta, sastavila sam svoju listu stvari koje trebam da radim zarad sopstvenog unutrašnjeg čišćenja, kako bih što spremnije dočekala praznik. Od kada sam mama, zavolela sam liste; ranije su me spoticale, a sada spašavaju moj dan od lutanja :-D

Ovo je moja lista:

1. Pridržavanje molitvenog pravila...


2. Razmišljanje o Hristu i njegovom rođenju, razmišljanje o Bogu, i načinima Njegovog otkrovljenja...Hrišćanska meditacija


3. Redovno pisanje u molitveni dnevnik


4. Svakodnevno podsećanje na zahvalnost. Odgovor na pitanje: za šta sam sve zahvalna danas?


5. Čitati Bibliju i svetootačku literaturu


6. Ispovediti se, ići na liturgiju, ili makar u crkvu kad god je to moguće.

7. Kaditi kuću tamjanom


8. Slušati i pevati Božićne pesme


9. Izgovarati Isusovu molitvu na brojanicama



9. Preispitivati se, praštati, i slati ljubav <3 <3 <3



Нема коментара:

Постави коментар