понедељак, 27. април 2015.

Šetnja u novoj suknji

Ubeđena sam da svakodnevna iskustva svakodnevnice mogu da se transformišu u duboka iskustva sreće i blagodati. Tako sam već neko vreme dosađivala svom isuviše strpljivom mužu kako nemam šta da obučem, i kako je to postao moj veliki problem. On je razumno potvrđivao kao da tako je, naravno da nemaš, a onda bi odlazio da radi. Da stvari budu još teže, ne znam da li ste primetili koliko je teško naći odeću koja pokriva?

U našoj kulturi akcenat leži na otkrivanju, a ne pokrivanju tela, tako da većina suknji je ili prekratka, ili preuska, ili imaju dubok šlic, tako da putovanja u svrhu kupovine malo garderobe za mene, uvek su se završavala tako što se muž i ja vratimo sa kesama punim stvari za kuću i decu, i zaista 0 garderobe za moju malenkost. Ali, juče se moj suprug vratio sa puta sa iznenađenjem za mene <3<3<3



 
a ovo su marame koje je uzeo uz suknje :)

Bila sam presrećna, i zato što se pored svih svojih obaveza setio i mene i mojih prohteva, i zato što iako mrzi da ide u kupovinu, ipak to radi sa puno ljubavi i brige za mene, i zato što ima savršen ukus, i zato što mi uvek kupuje još marama za kosu i dobro zna da nikada ne može da ih bude previše.

Danas sam sa decom prošetala stazicama našeg sela uživajući u prelepom danu koji je mangupski pretio kišom, ali je uistinu bio sunčan i predskazivao skori dolazak leta. Šetnje su jedna od najlepših, najkorisnijih aktivnosti, ne iziskuju osamu, može da se šeta sa porodicom, uključuju se i aktiviraju sva čula, na neki način čovek se spaja sa svojim izvorom i umesto osećaja izolovanosti i fragmentacije, tako tipičnim za post-moderno doba, oseća se celovitost i pripadnost. Poznati aktivista za borbu protiv kulture straha koja je preko roditelja zatvorila decu u bezbedna okruženja 4 zida, dr. Louve, je izumeo termin poremećaj usled deficita prirode; i zalaže se za to da svako dete ima pravo na prirodu jer smo kao ljudska vrsta neraskidivo vezani sa njom. Čak šta više, usled manjka iskustava vezanih za prirodu u detinjstvu po njegovoj teoriji nastaju najraznovrsniji poremećaji u ponašanju; naravno, zvanična medicina sve to negira. Ovde je ukratko sažeta njegova teorija i delo, na žalost, samo na engleskom jeziku
http://en.wikipedia.org /wiki/Nature_deficit_disorder
a za one koji žele da ga prate putem face book-a,
https://www.facebook.com/childrenandnature?fref=ts

Dozvolite da podelim sa vama našu današnju šetnju, i naravno da se pohvalim novom suknjom!



































Kada smo stigli kući dok su se deca igrala napravila sam mekani čokoladni kolač, a onda su opijeni vazduhom i umoreni od šetnje nežno zaspali dok je dan polako nestajao u noći.





Laku noć svima, i svako dobro od Boga! Najbolje tek dolazi....

2 коментара:

  1. divno :) Divna je suknja :) divna si i ti :) moras da napises neki post u kom ces nam slikovito objasniti kako vezujes marame :) ja nikad ne umem da je vezem i uvek na kraju odustanem :D

    ОдговориИзбриши
  2. Naravno!!! Baš mi je drago što pitaš za marame <3 To je posebna tema...pričaćemo :):):) Veliki pozdrav i od Boga svako dobro!!!!

    ОдговориИзбриши