недеља, 8. март 2015.

Fantastičan 8. mart

    Stigao je i dugo očekivani dan žena. Deca su ga očekivala sa nestrpljenjem. Poslednjih dana dobijam predivne crteže, čestitke, skuvanu kafu ujutru koja me čeka zahvaljujući preduzimljivosti najstarijeg deteta, čak su deca nedeljama unapred, kao mali vredni mravi skupljali parice, dinar po dinar, kako bi mi kupili saksijicu sa rascvetanim crvenim cvetićima. Hvala vam deco mila i draga. Hvala vam što vraćate strostruko ono što vam se daje, što rastete u hlebotvorce, davaoce, i stvaraoce. Hvala vam što ste pretvorili praznik koji mi je godinama tako malo značio u MOJ praznik, što ste se ujedinili u čaroliji ovoga dana. Moja ste dika, radost i podvig, moj smisao i moj spas.




    I taman kada sam pomislila da je praznična atmosfera završena, na vrata je zakucao moj voljeni muž, stigao je sa puta satima ranije nego što sam ga očekivala, imao je zagonetnu auru oko sebe i dok smo ga deca i ja grlili na vratima počeo je da unosi darove i stavlja ih na naš pradedovski astal. Kombinacija ponuda koje je on odabrao i doneo u kuću me je raznežila i dirnula do nivoa duše. Zaista se po delima ljudi poznaju. I dok sam aranžirala stvari koje je pažljivo odabrao za nas, osetila sam neizrecivu zahvalnost za tajnu braka, za to što mi je Gospod kroz mog muža dozvolio da ispunim svoju sudbinu i oživim bajku koja je od detinjstva tinjala u meni kao neugasivo kandilo istine.



    I na kraju, kao najveće iznađenje ušetala je u moju kuhinju ogromna kutija puna kartona i celofana u kojoj je ponosno stajao nov veliki frižider koji nam je bio preko potreban. Ovakve stvari su ono što od mog muža čini svečoveka, njegov tihi manir koji u tišini stvara i zgrće za svoje najmilije i raduje se njihovoj radosti, što uvek uspeva da gurne dalje granice mogućeg i ostvari vanserijsko. Neponovljivo.


Ručak je bio ubrzo gotov, a gde je ručak, tu je i večera. U našem domu dan traje par sati :-D




Recept za rolat Čuvarkuću:

3 jajeta
115 g šećera
115g brašna
1 k.kašičica praška za pecivo

*Zagrejte rernu na 180 stepeni
*Umutite belanca i dodajte im dve supene kašike sećera, mutite još malo :-)
*Stavite žumanca, ostatak šećera i kašiku obične vode u posudu za mućenje i sve kratko izmiksajte mikserom.
*Veoma nežno dodajte umućena žumanca u činiju sa belancima koristeći metalnu kašiku
*U ovu mešavinu pažljivo doajte brašno i prašak za pecivo i pomešajte
*Izlijte ovu smesu i poravnajte u plehu za pečenje
*Pecite oko 15 min.
*Izvadite i još topao rolat premažite džemom od kajsija, pa ga urolajte i pospite šećerom u prahu



      Dok sedim ovde na kraju dana i slušam disanje uspavane dečice i znam da me samo minuti dele od večeri sa mojim mužem, osećam ogromnu skrušenost i poniznost pred mudrošću Promisli koja me je dovela na ovo mesto u mom životu. Ne mogu, a da ne osećam ogromnu zahvalnost koja sve ispunjava i iz koje će se sutra roditi nada i uverenje u još jedan savršen dan.

Икос 1.
Као слабо и беспомоћно дете родио сам се на земљи, али Анђео Твој, раширивши своја светла крила, заклањао је моју колевку. Од тога часа љубав Твоја сија на свим путевима мојим и чудесно ме води у светлост вечности. Зато Те хвали душа моја и кличе са свима који Те знају:

Слава Теби, Који си нас позвао у живот!
Слава Теби, Који нам откриваш лепоту васељене!
Слава Теби, Који отвараш пред нама небо и земљу као вечну књигу мудрости!
Слава Твојој вечности у овом пролазном свету!
Слава Ти за тајне и јавне милости Твоје!
Слава Ти за сваки уздах мога срца!
Слава Ти за сваки корак живота, за сваки тренутак радости!
Слава Ти, Боже, у векове!


Нема коментара:

Постави коментар