уторак, 15. септембар 2015.

Futrola za flomastere i montesori zmija

 U entuzijazmu oko šivenja za školu, napravila sam skoro futrolu za flomastere za Dara. Naime, futrole u kojima se flomasteri prodaju prečesto se odlepljuju, otvaraju, i iz njih flomasteri ispadaju i zauvek se gube u ambisima dečijih rančeva.

Počela sam tako što sam našla stare farmerke i odsekla deo nogavice


 i prilagodila veličinu futroli
 onda sam raširila nogavicu i smanjila visinu jednog dela
 Tako da drugi deo može da se preklopi i postane poklopac



 Onda sam spojila delove na naličju
 okrenula na lice i počela da dodajem zube
 i ostatke lica od filca. Filc se najbolje seče pomoću makazica za zanoktice

 sve sam čvrsto prišila

 I ostalo je samo da se doda čičak traka


 i futrola je bila gotova i čekala ga je na stolu kada se probudi ujutru.


Tufnica i Đinđi su dobile montesori zmiju. To je veoma jednostavna igračkica koja razvija finu motoriku, vežba koncentraciju, učenje boja, i drži dete okupirano poslom duži period. Potreban je filc u raznim bojama, satenska traka i jedno dugme

Prvo sam izrezala šablon od kartona u obliku kvadrata

 A onda sam na jedan kraj satenske trake čvrsto ušila dugme, dok sam drugi ostavila slobodan. Koristeći šablon, isekla sam filc u raznim bojama, ali uvek po dva, tako da svaka boja ima svoj par. A onda sam po sredi svakog komadića od filca napravila uz pomoć makazica rupicu kroz koju dugme moze da prođe. Dete treba da provuče dugme kroz rupicu na filcu i tako naniže zmiju. Manjoj deci možda morate da pridržite filc kako bi bio ravan da mogu da uoče rupicu koja mora da bude dovoljno široka da dete bez problema provuče dugme. Neverovatna je koncentracija koju su moje ćerke imale dok su nizale kvadratiće i osećaj ponosa koji je prosto isijavao iz njih.



 Kasnije dete može da ređa kvadratiće po parovima, ili po zadatom šablonu. Opcije su nepresušne.

Svako dobro vama i vašoj dečici, od srca želim!!!!

1 коментар: