среда, 27. јануар 2016.

Pravimo rukavice

U ovim hladnim, zimskim danima, nema ništa što više greje od, sa ljubavlju, ispletenih džempera i šaleva za najmilije. Dar je prerastao sve svoje rukavice, te je došlo vreme da se prave nove.

Uzeli smo jedan stari džemper i majicu iste boje, i nakon što sam ih postavila jednu preko druge, opcrtala sam kredom Darovu šaku.


Isekla sam 6 kandži od filca, i na kraju dobila ovo:


Spojila sam postavu i džemper, tako da je postava spolja, a kandže unutra. Bolje se vidi na sledećoj slici



 Zatim sam sve opšila cik cak bodom i izvrnula, i ponegde dodala malo veza, da bude rustičnije....Dar je oduševljen svojim borilačkim rukavicama.





Ali i najjači borci imaju svoje slabe tačke ;-)


Svako dobro Vam želim <3<3<3

2 коментара:

  1. Divnu porodicu imate, citam redovno Vas blog i uzivam u inspiraciji i pozitivnog energiji koju sirite. Lep pozdrav

    ОдговориИзбриши
  2. Od srca, puno Vam hvala, Vaše reči mi jako mnogo znače <3<3<3

    ОдговориИзбриши