субота, 14. новембар 2015.

Prirodan dezodorans (napravi sama)

Jedna od najlakših stvari za pravljenje iz sveta kozmetike DIY, jeste dezodorans. Kupovni dezodoransi, osim sto su teret za budžet i za prirodu takođe sadrže i aluminijum koji ne želite na svojoj loži :-( Ukoliko niste vični pravljenju kozmetike, ili nemate pri ruci sve sastojke, dovoljno je da nanesete malo sode bikarbone na deo ispod pazuha.


Za svoj dezodorans koristim 3 sastojka:

-Soda bikarbona
-Aloe vera gel
-Etarsko ulje
-Prazna kutijica od kreme



Soda bikarbona se sipa u kutiju od kreme, ali ostavite prostora kako bi se pomešala sa gelom


Zatim se doda aloe vera gel. Ako kada promešata bude tečno, dodajte jos sode bikarbone, a ako je pak pregusto, više gela :-)


Dobićete lako nanosivu, homogenu masu, bez grudvica.

Onda je vreme da se doda par kapi etarskih ulja. Koristila sam lavandu i limun, ali i samo lavaanda je sasvim dovoljna. Ulja koja su dobra u ovu svrhu su: čajno drvo, eukaliptus, ruzmarin, čempres, mandarina, narandža, limun, lavanda, bosiljak....sve što je antiseptik i svežeg mirisa...


Uživajte!!!!!

3 коментара:

  1. Super stvar! Da li ostaju tragovi?
    Moja mama je pravila u spreju, ali ne znam tačno kako...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. neeeeeee!!! apsolutno ne ostaju nikakvi tragovi :-) Ima varijanta gde se umesto aloe vere koristi kokosovo ulje, i tu znaju da ostanu...moja verzija je 0 tragova <3 (kada sam pocela sa blogom obecala sam sebi da ce svi recepti biti 100% samo plod licnog iskustva i probanja) Pisi molim te ako probas :-) xoxoxoxo

      Избриши