петак, 19. јун 2015.

Pokrivanje na plaži

Istorija kupaćeg kostima je veoma duga i jednostavna: počeo je kao duga haljina, a završio svoju evoluciju unatraške kao deo odeće ponekad manji od donjeg veša :-D Još kao dete sam postavila pitanje roditeljima zašto je u redu svlačiti se na plaži, ali to isto nije u redu ni u jednoj drugoj situaciji, i dobila sam odgovor da je to zato što su na plaži svi obučeni isto. Kada sam počela da razmišljam o unutrašnjim vrednostima, i da obraćam pažnju više na etički značaj onoga što nosim, a ne samo na vizuelni, razvila se i misao da obratim više pažnje na ono što nosim. I nisam jedina. Sve je više modnih linija za kupaće kostime koji akcenat stavljaju na veći takt, pristojnost, i dostojanstvo osobe koja ih nosi. Poznat je i sledeći govor:


Alas, kod nas još uvek ne postoje kupaći kostimi koji su koncepirani na gore pomenutim idealima, nema ovog

Ni ovog

Ni ovog

A ni ovog

Nije mi preostalo ništa drugo no da budem kreativna, setila sam se kako se najčuvenija stiliskinja sveta nedavno pojavila na plaži, legendarna Rachel Zoe.....






Ona nosi takozvani sarong, koji je originalno iz Indo-Kine, ali ja sam umesto saronga koristila svoje sarije. Hvala Rachel na inspiraciji.










Svako dobro svima! Uživajte na suncu <3

Нема коментара:

Постави коментар